czwartek, 8 marca 2012

8 marca - dzień kobiet !!! Najlepsze życzenia !!!

     Najlepsze życzenia dla piękniejszej, wytrwalszej i na dodatek większej połowy ludzkości. Zrozumienia i cierpliwości w odwiecznej walce między  Jang  Jin 


    Często jest też używany przymiotnik ''słabsza płeć'' , ale tutaj właśnie jest nasza siła , ukryta w delikatności , uległości, w  wyważonym podejściu do wszelkich spraw.

     Na pewno każda z nas dziś dostanie kwiaty i tutaj właśnie kryje się symbolika. Za subtelnością i urodą przepięknego kwiatu skryta jest wielka siła twórcza Natury, gdyż właśnie z kwiatu powstaje owoc i w taki oto sposób życie wciąż trwa....
 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pieknie napisane! Z Dniem Kobiet!!!

Anonimowy pisze...

Wlasnie,na tym to polega!!!Skladam najlepsze zyczenia!!!Zostanmy kobietami!!!

Mariolka... pisze...

hmmm a moje kochanie nie dało mi kwiatów ani czekoladek-
dostałam -uwaga cytat:
"karnet upoważniający do wizyty na jego koszt
w wybranym przeze mnie lokalu, w super extra towarzystwie
z możliwością przejazdu jego wypasionym autem:)"
Zaskoczył mnie i to bardzo pozytywnie:)

Pozdrawiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...